Naam:
Video’s:
158

Over mij

De Muur in China 10-2015

Het reisvirus heeft toegeslagen.......

Skiën blijft een van m'n favoriete bezigheden, maar na een reis naar Zuid-Afrika in 2010 en in 2015 naar China wil ik de wereld graag verder ontdekken. Nieuwe en andere culturen, prachtige natuur en de vrijheid........ Vrij om te leven, te denken, te voelen en te genieten!

Over mijn reis

September 2021:
Een fietsavontuur in Toscane-Italië.

Juni 2019:
Voordat ik weer begin te werken een paar weken naar Jordanië.

Juni 2018:

De Trans Mongolië Express en plannen voor Japan, Zuid Korea, Sri Lanka en de Malediven!

April 2017:

En weer ga ik op pad naar Azië!

April 2016:

Onverwacht een paar maanden vrij......in between jobs...... de meest fantastische periode om te gaan reizen!

Go Somewhere

Waarheen dan?
Waar je als vrouw prima alleen kunt reizen en waar het lekker weer is...... Azië dus!

Hoe lang?
Geen idee nog, tussen de 6 en 11 weken.

Waar naar toe?
Een ticket naar Bangkok is geboekt en ook een rondreis door Cambodja. Het plan is nu om daarna door Vietnam, Laos en dan weer Thailand te reizen.

Hoe?
Me, myself and I, samen met  m'n nieuwe backpack vanaf Schiphol naar Bangkok, weinig van tevoren gepland en voornamelijk reizend per bus en trein.

Bezochte landen

Ik heb 40 landen (16%) bezocht:

Andorra, België, Cambodja, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Japan, Jordanië, Laos, Maldiven, Maleisië, Mongolië, Myanmar, Nederland, Noord-Korea, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Singapore, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.